Düşünce Denizi

Kuğulupark kavşağındaki çok katlı alt geçit açılmış… Ama açılmamış…

Dun aldığım habere istinaden aşağıdaki satırları yazmıştım.
“Kugulupark kavsaginda yapılmakta olan ve bu yüzden değiştirilen trafik akışı nedeniyle Ankara’lılara büyük eziyet veren cokkatli alt geçidin açıldığı duyumu geldi. Ankara’lıların trafik sorunu öylesine çekilmez bir hal almıştı ki, anlaşılan şikayetleri gözönüne alan belediye kavşağı ilan edilen bitim tarihinden önce açtı. Beklenen bitim tarihi 18 Kasim 2006 idi.

Duyduğumuza göre, Ataturk Bulvari Protokol yolundan asagi inen ilk arac Katip Celebi
sokak onunden alt gecide girdi. Arac alt gecide girince durduruldu.

Ilk gecis plaketi arac sahibine torenle teslim edildi. Sasiran arac sahibi toren boyunca hic konusamadi.
Umarız erken açacağız diye alt geçit önemli eksikliklerle açılmamış olsun…”

Ya bugün ne oldu dersiniz? Bugün, bu yoldan ben de geçeyim dedim. Baktım ki açılan hiçbir yol, geçit falan yok. Yine birileri “zamanından önce bitirdik, açtık” diye övünmek için göstermelik bir açılış yapmış anlaşılan…

Olur da yolunuz düşerse, sakın ola, açıldı sanmayın…

14 Kasım 2006 - Posted by | Uncategorized

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

