Düşünce Denizi

Ustura’dan… Dediler…

Dedim ya, eski Ustura dergilerini karıştırırken bir yazı daha dikkatimi çekti. Bunu ben diyemezdim ama, başkasının dediğini “dediler” diyerek size nakletmekte pek sakınca görmüyorum… Yazıyı aynen naklediyorum:

———alıntı başı:
images.jpg

MİLLETVEKİLİ BAŞI

Ünlü nüktecilerden, Şehir Meclisi üyeliği de yapmış olan Ağah Avni, CHP’nin tek parti iktidarı döneminde, -kendisi de CHP’liydi- bir arkadaşıyla bir işkembeciye gider, garsona koyun başı getirmesini söyler. Garson, koyun başını getirir.
Agah Avni garsona,
-Bunun beyni nerde? diye sorar.
Garson,
-Efendim, der, kasaplar beyni çıkarıp lokantacılara satarlar. Bu başlar beyinsizdir.
Sesini çıkarmaz, ama biraz sonra yine garsonu çağırır,
-Bunun dili de yok!
Garson:
-Efendim, der, kasaplar dilini kesip mezecilere satarlar. Bizdeki başlar dilsizdir.
Agah Avni
-Kaldır şunu önümden! diye bağırır, beyni yok, dili yok… Ben buraya koyun başı yemege geldim milletvekili başı yemeğe gelmedim.
———-alıntı sonu.

8 Ocak 2007 - Posted by | Mizah

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

