Düşünce Denizi

Teşekkür ederim… 10.000 ziyaretçi sınırını geçtik…SORULAR-YANITLAR Sınıflaması başlıyor…

images-2.jpg
Daha önce ilan etmiştim. Şimdi sıra sözümü tutmaya geldi. 10.000 ziyaretçi girişini aştık. Yeni bir sınıflamaya başlıyoruz. SORULAR-YANITLAR…

Burada soruları her ne kadar ben oluşturacak olsam da, eğer sizlerin de özellikle gündeme getirilmesini istediğiniz sorular varsa bunları “yorum” başlığı altında bana iletirseniz, ben de bu sorulara ve tabii yanıtlarına yer vermeye de çalışırım.

Sitemizin tamamen bir kişinin çabası ve deneyimi sınırlarında oluşturduğumuzu hatırlatmak isterim. Bilgiyi sizlerle paylaşmak istiyorum ve elimden geleni yapıyorum. Bazen bayağı uzun süreler hazırlık yapmam ve bu iş için zaman ayırmam gerekiyor. Okunduğunu gördüğüm için bunu olanaklarım dahilinde severek yapıyorum. Demiştim ya, SEVMEK vermektir. KARŞILIKSIZ VERMEKtir hem de… Karşılık bekleyerek olursa YATIRIM olur diye… Asıl adımı kullanarak değil de bir rumuz ile (Nazenin) yazmamın nedeni ise, verdiğimin herkesçe rahat ve huzur içinde alınmasını sağlamak. Bana kimsenin kendisini borçlu hissetmemesini sağlamak. Telif hakkı olan bir yazıyı size aktarmışsam eğer buradan bir alıntı yapacaksanız, o zaman kaynağını da belirtiyorum zaten, siz de mutlaka yazarı kaynak göstermelisiniz. Bu hassasiyeti koruyacağınızdan eminim. Ama, sizlere burada Nazenin olarak aktardığım veya özetle aktardığım bilgiler çoğu zaman benim dağarcığımın süzgecinden geçen bilgilerden oluşuyor. Ya da falancanın eseri ışığında, ondan yararlanarak özetlenmiş oluyor. Bunları da belirtiyorum. Sizlerin de bilgiyi kullanırken bu hassasiyeti göstermenizi rica ediyorum.

SORULAR-YANITLAR bölümünde Alevi-Bektaşi kültürü hakkında bazı bilgileri kısa, özlü bir şekilde aktarmaya çalışacağım. Bunu yapmak için ben de epey “ödev yapacağım” öyle görünüyor. Umarım yeterince aydınlatıcı olur.

Teknolojiyi kullanmak konusuna gelince, öyle çok da becerikli ve bilgili değilim bu konuda, yani acemiyim. Ama, elimden geleni yapıyorum. Bazı eksikler, düzensizlikler olabiliyor. Örneğin sınıflamalar, sistematik vb. gibi konularda… Ya da grafik, müzik vs. desteği konularında… Ancak, öğrenebildiğim kadarıyla başarmaya çalışıyorum. Hiç yoktan iyidir, diye düşünerek de olduğu kadarını yansıtıyorum. Çünkü herşey zaman istiyor… Gün de hala 24 saat… KOCAPAPUÇLU günü biraz uzatsa, 30-40 saate çıkarsa, söz size 24 saatin üstü hep sizin olacak::)))…

Siteye şöyle bir bakınca, Uzak Doğu’dan Güney Amerika’ya hatta Avusturalya’ya uzanan şekilde sitemizi ziyaret edenler olduğunu görüyorum. Ancak çok büyük bir yoğunluğun Türkiye ve Avrupa sınırları içinde olduğu görülüyor.

Hadi şimdi çağımızın teknolojik nimetlerinden yararlanarak siz can kardeşlerle bilgi paylaşalım.
Gününüz aydınlık, gönlünüz sevgi dolu olsun…
Nazenin…

13 Ocak 2007 - Posted by | Uncategorized

Henüz yorum yapılmamış.

Bir Cevap Yazın

